نقش پلیس ساختمان شهرداری در ساخت و سازهای غیر مجاز چیست؟؟// نقض قوانین، احمال کاری یا تخلف

چرا برای ساخت سازهای غیرمجاز بستر امن و مناسب مهیاست؟؟!! پدیده شوم تخلفات بی شمار ساخت سازهای غیرمجاز در شهر، معضلی است که بازنده آن مردم و شهرداری و برنده آن سودجویان ساخت سازهای غیرمجاز و ماموران احمالگر اجرائیات پلیس ساختمانی است. اجازه ساخت و ساز غیرمجاز و چشم پوشی از تخلفات ساختمانی توسط ماموران

کد خبر : 423
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 18:44
چرا برای ساخت سازهای غیرمجاز بستر امن و مناسب مهیاست؟؟!!
پدیده شوم تخلفات بی شمار ساخت سازهای غیرمجاز در شهر، معضلی است که بازنده آن مردم و شهرداری و برنده آن سودجویان ساخت سازهای غیرمجاز و ماموران احمالگر اجرائیات پلیس ساختمانی است.
اجازه ساخت و ساز غیرمجاز و چشم پوشی از تخلفات ساختمانی توسط ماموران پلیس ساختمان شهرداری، وضعیت نگران کننده ای در این حوزه رقم خواهد زد.
اجرائیات پلیس ساختمان شهرداری در بیشتر مواقع به مالکین ساخت و سازهای غیرمجاز مشاوره و چراغ سبز نشان داده تا هر چه سریعتر روند تخلف هموار گردد و در حین تخلف ساختمانی ماموران پلیس ساختمانی به محل پروژه مراجعه نکرده یا اینکه اگر هم حضور داشته باشند بصورت خنثی عمل می کنند تا منافع طرفین تامین شود!!
واحد اجرائیات پلیس ساختمانی شهرداری نیازمند تغییر و تحول اساسی در داخل خود است چونکه روزانه شاهد رشد قارچ گونه ساخت سازهای غیرمجاز و متعدد بوده که وجود این معضل نشان از نبود نظارت و هماهنگی درون مجموعه ای و وجود افراد دلسوز و متعهد در این بخش حیاتی شهرداری است که لازم است در این خصوص اقدامات اساسی صورت بگیرد.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − 2 =