تفاوت یک بام و دو هوا در خرید گندم از‌‌‌‌ کشاورزان و خرید خودرو از خودروسازان، آیا این دو بام شرایط یکسانی دارند؟

رفتار دوگانه و تبعیض آمیز در هنگام خرید و فروش در جامعه کنونی ، این مردم هستند که همیشه بازنده بوده در واقع حامی و دادرس دلسوزی نداشته تا در اینچنین شرایطی و یا دیگر بحران ها پناه و پشتیبانشان بوده و التیامی بر درد و رنجشان باشد. بسیاری از کشاورزان برای تأمین هزینه‌های کاشت

کد خبر : 838
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 15:01

رفتار دوگانه و تبعیض آمیز در هنگام خرید و فروش در جامعه کنونی ، این مردم هستند که همیشه بازنده بوده در واقع حامی و دادرس دلسوزی نداشته تا در اینچنین شرایطی و یا دیگر بحران ها پناه و پشتیبانشان بوده و التیامی بر درد و رنجشان باشد.
بسیاری از کشاورزان برای تأمین هزینه‌های کاشت و برداشت با دریافت وام‌ بانکی یا استقراض کردن از دیگر منابع متوسل می‌شوند تأخیر در دریافت پول خرید گندم موجب رنج ، مشقت و افزایش بدهی‌ها و فشار روحی و روانی بر آنها میشود کشاورزان هر سال با معضل دریافت پول فروش گندم مواجه بوده و بارها به این روش ناصواب اعتراض داشته ولی تاکنون تغییری حاصل نشده است.
در بام دیگر فروش خودرو به مردم شرایط هموار و برد برد حاکم بوده و باز این مردم هستند پیاده و بازنده بوده و بایستی بصورت دراز مدت و کوتاه مدت، مبلغ خودرو را پیش پرداخت به حساب خودروسازان واریزنموده و حق اعتراض یا گلایه هم از مصرف کنندگان سلب شده است.
برای رفع اینگونه مشکلات در جامعه ، دولت بایستی در سیاست‌های حمایتی مصرف وتولید تجدیدنظر کرده و با برنامه‌ریزی دقیق‌ ، مطمئن و تأمین بودجه مناسب حامی و مدافع سرمایه آنها بوده تا چرخ تولید و مصرف از شرایط یکسان و معقولی برخوردارباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =