معبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم/سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره یار و یاور اصحاب رسانه بوده و هیچ گاه آن ها را تنها نمی گذارد

  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم گفت: خبرنگاران شهرستان باید در سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند تا بتوانند هویت پیدا کنند. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم عباس معبودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به منظور حل

کد خبر : 205
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 16:57

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم گفت: خبرنگاران شهرستان باید در سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند تا بتوانند هویت پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم عباس معبودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به منظور حل مشکلات این صنف بر ایجاد خانه مطبوعات در رباط کریم تأکید و اظهار کرد: خانه مطبوعات می تواند وضعیت خبرنگاران را ساماندهی و مشکلات آن ها را حل و فصل کند.

وی افزود: سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره یار و یاور اصحاب رسانه بوده و هیچ گاه آن ها را تنها نمی گذارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم ادامه داد: خبرنگاران شهرستان باید در سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند تا بتوانند هویت پیدا کنند.

وی تأکید کرد: تشکیل اتحادیه های صنفی و قانونی تنها راه حل مشکلات خبرنگاران است و خانه مطبوعات نیز می تواند در این موضوع راهگشا باشد.

وی ضمن توصیه ای به اصحاب رسانه، بر عدم تخریب چهره ها از سوی رسانه ها تأکید و گفت: نباید به علل مختلف رسانه ها اقدام به تخریب چهره ها در زمان های مختلف کنند، رسانه ها باید نوید بخش آرامش در کشور باشند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران ابعاد فرهنگی شهر را معرفی کنند و درصدد این باشند تا شهر را به دیگران بشناسند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش، با تبریک ایام دهه کرامت و سالروز بازگشت پرافتخار آزادگان به کشور، اظهار کرد: این عزیزان را باید قدر دانست، اینها روزی براری دفاع از وطن از بهترین روزهای خود گذشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =