تعهد،تخصص و بومی بودن ملاک انتخاب شهردار جدید / چراغی سرپرست شهرداری، بی نظمی های شهری را ساماندهی نماید

به گزارش خبرنگار آوای پرند، فضل الله چراغی با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پرند از روز پنج شنبه سکان دار اداره امور شهری پرند را بدست گرفت سوءمدیریت،عدم شفافیت،ابهامات در امور اجرائی و عمرانی و غیرپاسخگو بودن به اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه  یحیی پور شهردار اسبق را به احضار،استیضاح و استعفا

کد خبر : 213
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 16:34

به گزارش خبرنگار آوای پرند، فضل الله چراغی با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پرند از روز پنج شنبه سکان دار اداره امور شهری پرند را بدست گرفت

سوءمدیریت،عدم شفافیت،ابهامات در امور اجرائی و عمرانی و غیرپاسخگو بودن به اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه  یحیی پور شهردار اسبق را به احضار،استیضاح و استعفا کشاند که در طی صدرات وی بر مسند شهرداری، لطمات فراوانی بر مردم و سرمایه شهری وارد گردید.

یحیی پور کلاه گشاد اعضای شورای همسو و موافق ایشان بود که 18ماه پیش علی رغم اشتغال وی به مدیریت شهری شهر الوند در فرآیندی مبهم و حاشیه دار به عنوان شهردار، کار خود را شروع نمود.

عدم اطلاع رسانی دقیق از روند مناقصه،اجراء و هزینه پروژه های ساختمان شهرداری،پارک بانوان،آتش نشانی،فضای سبز و تخلفات ساخت سازهای غیر مجاز همچنان در هاله ای از ابهام می باشند انتظار می رود سرپرست و شهردار جدید بتوانند اطلاعات شفاف و دقیقی را در این خصوص به مردم ارائه نمایند.

انتخاب یحیی پور و حمایت اعضای شورای همسو با ایشان، جهت دار بوده و آنها بایستی نسبت به جفای که بر مردم شده پاسخگو باشند.

بی اعتنائی شهردار به مصوبات شورا و نقض قانون توسط وی و عدم تکریم و تعامل با مردم و همراهی اعضای حامی از ایشان از مسائل تامل برانگیز این دوره می باشد.

سه سال از ایامی که می بایست از آن در جهت عمران،آبادانی و درآمد پایدار شهری استفاده می کردیم و اقتصادمقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در امور شهری اجرائی می شد ولی متأسفانه به دلیل عملکرد مداخله جویانه وزارت کشور،سکوت نماینده اسبق و بی تعهدی بعضی از اعضای شورای شهر این فرصت طلائی به طور کلی از بین رفت.

حال انتظار می رود این بار اعضای محترم شورای اسلامی شهر پرند خداپسندانه و متعهدانه فردی را به عنوان شهردار بکار بگماردن که دارای تعهد،تخصص و بومی  شهر پرند باشد تا مردم و اعضای شورا، دسترسی آسانی بر سوابق و عملکردش داشته باشند در واقع دیگر جای خطا و اشتباه در انتخاب ناصحیح نیست.

امید است سرپرست محترم شهری در این زمان کوتاه تا انتخاب شهردار جدید، بتواند در اسرع وقت و به صورت جهادی بی نظمی های شهری را ساماندهی نماید.

تیم رسانه ای آوای پرند ضمن تبریک به جناب چراغی و برای ایشان و مجموعه شهرداری آرزوی موفقیت را داریم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − چهار =