آفتی که امروز دامن گیر مسکن مهر شهر پرند شده،ناشی از بی توجهی و تعلل متولیان مسکن و شهرسازی است/ رویکرد دولت تدبیر و امید در قبال مسکن مهر کارساز نیست

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای پرند، طی گزارش میدانی خبرنگاران در شهر این پایگاه خبری از واحدهای تحویلی و در حال ساخت مسکن مهر شهر پرند در می یابیم که این روزها اوضاع و احوال اکثر ساکنین حال و آینده اینگونه واحدها مناسب نبوده و با آفت های فراوانی دست و پنجه نرم

کد خبر : 216
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 23:27

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای پرند، طی گزارش میدانی خبرنگاران در شهر این پایگاه خبری از واحدهای تحویلی و در حال ساخت مسکن مهر شهر پرند در می یابیم که این روزها اوضاع و احوال اکثر ساکنین حال و آینده اینگونه واحدها مناسب نبوده و با آفت های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

 براساس این گزارش، رنج و مشقت های زیادی مهر نشینان محروم و بی پناه را تحت فشار قرار داده بطوریکه قادر به دفاع از حق و حقوق خویش نبوده و به دلیل بی پناهی،در مقابل بی تعهدی شرکت های سازنده به ناچار کوتاه آمده و نهایت یکسویه تسلیم بدعهدی آنها می شوند.

 انتظارات چندساله مهرنشینان و به دراز کشیدن خانه دار شدن آنها حاصل بی توجهی و بی ندبیری متولیان مربوطه است که در مقابل نقض قرارداد و عمل نکردن پیمانکاران و انبوه سازان مسکن مهر به تعهدات فی مابین،سکوت کرده اند.

کاستی های شدید زیر بنائی و رو بنائی از قبیل عدم محوطه سازی، دور بودن از حوزه شهری، آسفالت نشدن خیابانها ، نبود امکانات رفاهی، درمانگاه، مدرسه،خدمات شهری، امنیت،بیکاری و …از مشکلات و معضلات مهر نشینان می باشد که تاکنون محقق نشده است.

تعلل و بی توجهی متولیان مسکن و شهر سازی آفتی است که امروز دامن گیر مسکن مهر پرند شده که نسبت به عدم تأمین خدمات زیربنائی و روبنائی واحدهای مسکن مهر همچنان در سایه بی عملی دستگاههای متولی پیش رفته و قطعا ادامه این روند دامنه محرومیت و مشکلات عمومی مردم و شهر پرند را افزایش خواهد داد.

سایه سنگین بی مهری ها و تداوم بلاتکلیفی پسا ساخت واحدهای مسکن مهر تمامی نداشته و باعث ظهور آسیب های روحی و روانی ساکنین مهر شده بطوریکه پیمانکاران و انبوه سازان طرف قرارداد بعد از چند سال هنوز تمایلی به اجرای حداقلی تعهدات خود نیستند.

رویکرد دولت تدبیر و امید در قبال مسکن مهر کارساز نبوده و تاکنون تأثیر آنچنانی در رفع مشکلات و معضلات ساکنان مسکن مهر نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 2 =