مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرجدیدپرند برگزار می شود

  به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای پرند، مسابقه نقاشی و آشنایی مقابله با اطفای حریق در رده کودکان و نوجوانان شهر جدیدپرند، در شهرک آفتاب با حضور آتش نشانان شجاع و فداکار،در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ واقع در پارک شهید علی محمدی، ابتدای خیابان شهید صیاد شهرک آفتاب پرند

کد خبر : 220
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 18:28

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای پرند، مسابقه نقاشی و آشنایی مقابله با اطفای حریق در رده کودکان و نوجوانان شهر جدیدپرند، در شهرک آفتاب با حضور آتش نشانان شجاع و فداکار،در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ واقع در پارک شهید علی محمدی، ابتدای خیابان شهید صیاد شهرک آفتاب پرند برگزار می شود.

 از دیگر برنامه های این مسابقاتاجرای گروه سرود دانش آموزی، مسابقه طناب کشی، آموزش چگونگی کاهش مصرف آب و اهدای جوایز به آثار برتر می باشد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه فرهنگی و آموزشی می توانند چهارشنبه ۱۰ شهریورماه راس ساعت ۱۸ در پارک شهید علی محمدی ابتدای خیابان شهید صیاد شهرک آفتاب پرند حضور یابند.

این برنامه به همت کانون فرهنگی مسجد امام جواد(ع)، شهرداری و آتش نشانی پرند، سازمان آبفا، خانه فرهنگ شهید حسین فهمیده مستقر در بلوک ب ۲۸ و سایت خبری پرند پرس برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پانزده =