زهرا داستانگو سخنگوی شورای شهر پرند/ سلامت و آشنائی کامل مهندس نظر پور نسبت به مشکلات و معظلات شهر پرند بهترین دلیل بود تا شورای شهر دست به این انتخاب بزند

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای پرند،زهرا داستانگو سخنگوی شورای شهر در اولین نشست خبری در سمت سخنگو با اصحاب رسانه بعد از جلسه انتخاب شهردار با بیان اینکه ،آقای نظرپور با 26سال سابقه خدمتی در عرصه مدیریت شهری بهترین گزینه ای بود که شورای شهر میتوانست بعنوان شهردار انتخاب کند. خانم داستانگو در

کد خبر : 227
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 18:31

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای پرند،زهرا داستانگو سخنگوی شورای شهر در اولین نشست خبری در سمت سخنگو با اصحاب رسانه بعد از جلسه انتخاب شهردار با بیان اینکه ،آقای نظرپور با 26سال سابقه خدمتی در عرصه مدیریت شهری بهترین گزینه ای بود که شورای شهر میتوانست بعنوان شهردار انتخاب کند.

خانم داستانگو در ادامه افزود : سلامت و آشنائی کامل آقای نظر پور نسبت به مشکلات و معظلات شهر پرند بهترین دلیل بود تا شورای شهر دست به این انتخاب بزند.

سخنگوی شورا خاطر نشان کرد: آقای نظرپور تنها گزینه ای بود که هیچ سفارشی از بیرون برای انتخاب وی صورت نگرفت.

ایشان گفت : مشکلات پیش روی شورای شهرپرند بعلت نوپا بودنش و تشکیل اولین دوره آن کاملا طبیعی است و امیدواریم اتحاد خوبی در سال آخر شکل بگیرد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + بیست =