تراژدی غم انگیز در پارک ها و معابر عمومی شهرپرند

  به گزارش میدانی خبرنگاران آوای پرند در سطح شهر،خطر برق گرفتگی و حوادث تلخ در پارک ها و معابر عمومی،برای کودکان مخاطره آمیز است و تنها رعایت موارد ایمنی از سوی متولیان و پیمانکاران طرف قرارداد می تواند،از خطرات احتمالی  جلوگیری نماید. وقتی از کنار سیم های برق درون پارک ها و معابر عمومی

کد خبر : 239
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 19:41

 
به گزارش میدانی خبرنگاران آوای پرند در سطح شهر،خطر برق گرفتگی و حوادث تلخ در پارک ها و معابر عمومی،برای کودکان مخاطره آمیز است و تنها رعایت موارد ایمنی از سوی متولیان و پیمانکاران طرف قرارداد می تواند،از خطرات احتمالی  جلوگیری نماید.
وقتی از کنار سیم های برق درون پارک ها و معابر عمومی بی تفاوت عبور می کنید شاید تصور نمی کنید این سیم های رها شده می تواند حادثه آفرین شود بلکه برق گرفتگی یک کودک می تواند تراژدی غم انگیزی را در شهر  رقم بزند چونکه حادثه خبر  نمی کند .
یکی از این حوادث تأسف انگیز،برق گرفتگی و خطر مرگ در پارک ها و معابر عمومی است که به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی و عدم نظارت صحیح بر عملکرد پیمانکاران مربوطه،احتمال هر گونه حوداث تلخ و مرگبار دور از ذهن نیست . 
خطرات سیم های برق بدون حفاظ ایمنی و درپوش های مخصوص و تماس سیم های برق رها شده و بدون عایق بندی با سیستم آبیاری، در اکثر پارک ها و معابر عمومی به چشم می خورد.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =