آریا خانی رئیس شورای شهر، پیشرفت پرند درحصار نمی گنجد،پرند روند جهانی شدن را طی می کند/نظرپور،در خدمت به مردم و برای احقاق حقوق شهروندان قدمی کوتاه نخواهم آمد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای پرند،امروز معارفه نظرپور شهردار پرند،با حضور شخصیت های کشوری و لشکری استان و شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. آریا خانی رئیس شورای اسلامی پرند، در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان ارجمند گفت: پیشرفت پرند درحصار نمی گنجد،پرند روند جهانی شدن را طی

کد خبر : 410
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 21:00

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای پرند،امروز معارفه نظرپور شهردار پرند،با حضور شخصیت های کشوری و لشکری استان و شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

آریا خانی رئیس شورای اسلامی پرند، در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان ارجمند گفت: پیشرفت پرند درحصار نمی گنجد،پرند روند جهانی شدن را طی می کند اگر چه اولین فرصت جهانی شدن با انتقال نمایشگاه بین المللی از پرند گرفته شد.

ایشان افزود: مبارزه با پدیده شوم فساد در ساختار اداری از انتظارات بحق مردم از شورای شهر و شهردار جدید است.

در ادامه حجت السلام خدیری امام جمعه پرند : خوشحال شدیم که کسی سکان شهرداری را در دست می گیرد. که آشنا به مسائل و مشکلات پرند است.

وی خطاب به نظر پور 3 اصل دانستن، خواستن و توانستن را توصیه کرد و گفت: در این مدت کوتاه تا پایان سال و پایان شورا باید بر اساس این 3 اصل گام های مثبتی بردارید.

حجت الاسلام خدیری بر تعامل مسوولان شهرستان و بویژه شهر پرند تاکید کرد و تصریح کرد: پس از سرشماری  انشالله جمعیت واقعی پرند مشخص شود و انشالله برای استقرار بخشداری و فرمانداری در پرند باید تلاش بیشتری شود.

سعید بیات، فرماندار شهرستان رباط کریم: علی رغم جمعیتی که در پرند وجود دارد اما ما ساختار اداری در پرند نداریم و این هم سیاست دولت برای چابک سازی دولت بوده در واقع تلاش داریم که مسایل پرند را به سمتی ببریم که حداقل مشکلات را داشته باشیم.

  فرماندار شهرستان افزود: در جلسه شورای مسکن استان که روز گذشته برگزار شد بنا شد که وزرای مسکن و نیرو به پرند دعوت شوند.

بیات خاطر نشان کرد: در حوزه آتش نشانی و رفع مشکلات آن تلاشهایی شده است و بزودی مشکلات در این خصوص رفع خواهد شد.

بیات فرماندار شهرستان رباط کریم: از تشکیل شورای مسکن با محوریت پرند خبر داد و از شورای اسلامی پرند خواست جهت خدمات بهتر و بیشتر به شهر،راهکار تعامل در برنامه ریزی ها شورا قرار بدهند.

در ادامه الماسی،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران: آقای نظرپور با رای اکثریت اعضای شورا، شهردار شدند و شورای شهر باید از این لحظه به بعد تعامل و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان در پایان حکم شهردار که به امضای استاندار رسیده بود قرائت کرد.

سخنران پایانی این مراسم نظرپورشهردار جدید بود تاکید داشت: خود را مدیون خون شهدا می دانم و راه و رسم شهدا را دنبال می کنم و به هیچ عنوان برای تامین شخصی خود و خواسته های غیر قانونی دیگران،سوابق ۲۶ساله خود را لکه دار نمی کنم.

ایشان افزود: با هفت نفر شورای شهر تعامل ایجاده کرده و بین آنها تفاوتی قائل نیستم و در راه خدمت به مردم و برای احقاق حقوق مردم قدمی کوتاه نخواهم آمد.

در پایان مراسم شهردارجدید به همراه شورای شهر و سایر مسئولان با حضور در مزار شهدای گمان پرند با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 9 =