فرماندار رباط کریم در نشست خبری: استقرار بخشداری شهر پرند در دستور کار استانداری/ با همدلی و اتحاد کشور را باید در مسیر توسعه و اعتدال حفظ کنیم

  سعید بیات ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در محل فرمانداری رباط کریم ضمن تقدیر از خبرنگاران برای بازتاب اخبار ایام الله دهه فجر در شهرستان رباط کریم، گفت: انقلاب اسلامی حاصل ولایتمداری، جهاد،ایثار و ایستادگی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) است که امروز با هدایت مقام معظم رهبری عزت بی مثالی در

کد خبر : 416
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 - 18:44

 

سعید بیات ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در محل فرمانداری رباط کریم ضمن تقدیر از خبرنگاران برای بازتاب اخبار ایام الله دهه فجر در شهرستان رباط کریم، گفت: انقلاب اسلامی حاصل ولایتمداری، جهاد،ایثار و ایستادگی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) است که امروز با هدایت مقام معظم رهبری عزت بی مثالی در دنیا داریم.

وی افزود: امروز دشمنی ها باعث رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران شده است. در حالی که بسیاری از کشورها و قدرت های بزرگ در مقابل زورگویی های آمریکا نرمش نشان می دهند. اما ایران اسلامی با تمام وجود و با اقتدار در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های آمریکا ایستاده است.
فرماندار رباط کریم با اشاره به جنگ بدر در صدر اسلام تصریح کرد: از ابتداری انقلاب تا به امروز با مقاومت ملت ایران شاهد نصرت و پیروزی بوده ایم و وعده خداوند هم همین است که حق بر باطل پیروز می شود.

بیات ادامه داد: در اطراف ما کشورهای مسلمانی هستند که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و نهادهای حقوق بشری چشم خود را بر آنها بسته اند. این کشورها اسلام آمریکایی را دنبال می کنند اما اسلام ناب به رهبری امام خمینی در کشور ما بنیان نهاده شده و امروز رهبرمعظم انقلاب ستون خمیه انقلاب و اسلام است.


وی با اشاره به اینکه همه مسئولان تلاش دارند که در حوزه خود خدمتگزاری کنند، اظهارکرد: همه با هم باید با حفظ آرامش و با همدلی و اتحاد کشور را در مسیر توسعه و اعتدال حفظ کنیم.
بیات به لبیک جوانان به نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: ایستادگی، غیرت و مقاومت در رگهای ایرانیان جاری است و امروز نسل سوم انقلاب با تاسی از همین منش از حرمین شریفین دفاع می کنند و این نشان می دهد که مسیر انقلاب توقف ناپذیر است.

بیات در بخش دیگری از صحبت های خود به پروژه های عمرانی شهرستان رباط کریم در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام شاهد افتتاح ۳۱ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بودیم که شاخص ترین آنها افتتاح ۱۴۲۰ واحد مسکن مهر بود.
وی افزود: پروژه تصفیه خانه شهر پرند هم آماده افتتاح است که به زودی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو افتتاح می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پرندپرس در خصوص استقرار بخشداری پرند، گفت: ما پیگیری و تلاش کردیم که تا پیش از استقرار بخشداری یکی از معاونت های فرمانداری در پرند مستقر شود ولی قانون به ما اجازه نداد. از این رو استقرار بخشداری در دستور کار استانداری قرار دارد.

فرماندار رباط کریم با انتقاد از طولانی شدن مرمت قلعه سنگی پرند، اظهارکرد: مرمت این قلعه ۹ سال پیش شروع شده ولی عملاً کاری صورت نگرفته است. بنابراین باید نظارت بر اجرای مرمت و بودجه هایی که برآن در نظر گرفته شده است جدی تر شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احیای راه ابریشم، گفت: متولی این کار اداره میراث فرهنگی است و ماموریتی که به ایشان محول شده بناست که با بهره گیری از شهرهای تاریخی این مهم صورت گیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − سیزده =