سرعت گیر های پرند یا سکوی پرش خودرو؟!

  وجود متعدد سرعت گیرهای غیر استاندارد با ارتفاع نامناسب و با فاصله های نزدیک و بدون تابلوی هشدار دهنده به جای آنکه باعث ایمنی و کاهش تصادفات شود، خطرساز بوده و خود باعث واژگونی خودروها و خسارت احتمالی به شهروندان می شوند. ایجاد سرعت گیرهای جدیدالاحداث در شهر پرند به عنوان راهکار کنترل سرعت

کد خبر : 421
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 11:49

 

وجود متعدد سرعت گیرهای غیر استاندارد با ارتفاع نامناسب و با فاصله های نزدیک و بدون تابلوی هشدار دهنده به جای آنکه باعث ایمنی و کاهش تصادفات شود، خطرساز بوده و خود باعث واژگونی خودروها و خسارت احتمالی به شهروندان می شوند.

ایجاد سرعت گیرهای جدیدالاحداث در شهر پرند به عنوان راهکار کنترل سرعت خودروها؛ به سبب نبود رنگ آمیزی، تابلوی علائم سرعت گیر، شیب و ارتفاع غیر معمول به سکوی پرش خودرو تبدیل شده است.

در ایجاد دست اندازهای غیر متعارف در سطح شهر پرند کارشناسی لازم صورت نگرفته و تنها باعث بهم زدن تمرکز رانندگان در هدایت و کنترل خودروهاست.

جانمایی دست اندازها با کاربرد سرعت گیر باعث شوک ناگهانی به راننده و سرنشینان خودرو شده و احتمال انحراف خودرو و بروز حادثه می شوند.

استفاده از سرعت گیرهای لاستیکی و پلاستیکی که دارای مشخصه های استاندارد و ایمنی می باشد و خسارت احتمالی آن حداقل بوده مناسب بنظر می رسد امید است مسئولان ترافیک شهری ترتیب خاصی در دستور کار قرار بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + شش =