کَول ستان پرند، نمود هویت شهر! /تصویر غم انگیزی از ورودی قدیمی شهر

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای پرند، نزدیکی پرند با فرودگاه بین المللی از کیفیت های برتر دسترسی گردشگران داخلی و خارجی به این شهر است که لازمه آن شکل گیری تصویر زیبا و جذاب در ورودی شهر می باشد که در ورودی پرند از تصویر زیبا و جذاب خبری نیست. ورودی شهرها اولین

کد خبر : 427
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 12:40

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای پرند، نزدیکی پرند با فرودگاه بین المللی از کیفیت های برتر دسترسی گردشگران داخلی و خارجی به این شهر است که لازمه آن شکل گیری تصویر زیبا و جذاب در ورودی شهر می باشد که در ورودی پرند از تصویر زیبا و جذاب خبری نیست.

ورودی شهرها اولین نقاطی است که اکثر مسافران با آن برخورد دارند و بخش عمده تصویر شهر در لحظه ورود به شهر شکل می‌گیرد، لذا ورودی ها‌ نقش عمده‌ای در شخصیت بخشی به شهر ایفا میکنند و پرداختن به موضوع ورودی و تدوین راهکارهایی برای زنده کردن مفهوم ورود به شهر ضروریست اما ورودی شهر پرند از دو طرف، وضعیت نگران کننده و مطروکه ای دارد.

همواره ورودی شهرها برای جذب گردشگر خارجی و داخلی و کسب درآمد برای شهر از اهمیت خاصی برخوردار است و می توان از آن به عنوان درآمد ویژه مورد توجه قرار گیرد و از همین پتانسیل به شکوفایی درآمدی دست پیدا کرد. در واقع زیباسازی و ساماندهی ورودی شهر و اهمیت نشان دادن به آن، ذهن مسافران را به خود جلب می نماید تا از این ورودی گذر نموده و از شهر بازدیدی داشته باشند.

توقف چند ردیفه وانتی های دوره گرد و دست فروشان در ورودی های پرند، هم از سمت اتوبان ساوه و هم از سمت جاده قدیم، نشان از بی نظمی و نابسامانی را دارد و بعضا ترافیک عبوری در برخی از ساعات شبانه برای خودروهای عبوری خطرساز و راه عبوری آنان مسدود و تردد در آن به کندی صورت می گیرد.

انتظار میرود متولیان امر شهری توجه ویژه ای به جنبه های زیبایی و هنری ورودی های شهر پرند داشته باشند و با طراحی خاص، هویت و شخصیت شهر را برای گردشگران داخلی و خارجی نمایان سازند تا بلکه جذابیت ها باعث رونق اقتصاد شهری شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 17 =