پایان تاریکی شب ها در پرند/ اداره برق پرند برای پایان تاریکی ها دست بکار شد

  رئیس اداره برق پرند با اشاره به اینکه پرند از تاریکی عبور کرده و شب های آن روشن تر شده است، عنوان کرد: شهروندان عزیز پرندی مسیر چهاربانده پرند را روشن تراز همیشه خواهند دید و با آرامش و اطمینان بیشتری در این مسیر تردد خواهند کرد. البته؛ تمهیدات لازمی برای روشنایی بیشتر فازهای

کد خبر : 431
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 17:49

 

رئیس اداره برق پرند با اشاره به اینکه پرند از تاریکی عبور کرده و شب های آن روشن تر شده است، عنوان کرد: شهروندان عزیز پرندی مسیر چهاربانده پرند را روشن تراز همیشه خواهند دید و با آرامش و اطمینان بیشتری در این مسیر تردد خواهند کرد.

البته؛ تمهیدات لازمی برای روشنایی بیشتر فازهای مهرنشین نیز اندیشیده شده است. با همراهی چند اکیپ عملیاتی تخصصی و با بودجه بیش از دو میلیارد تومانی در دو هفته کاری کمبودها و کاستی های لازم را برطرف می کنیم و بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماییم.

طبق هماهنگی های به عمل آمده با شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ، و اجرای سراسری مانور در کشور، شهر پرند به عنوان شهرمنتخب استان تهران جهت انجام عملیات جهادی انتخاب شده است که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و حضور 50 اکیپ عملیاتی حدود 2 هفته در حال اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =