چاله چوله های خیابان های پرند را دریابید!

اگر بطور روزانه در خیابانهای شهر پرند تردد داشته باشید، شاهد چاله چوله ها و برجستگی هایی در سطح خیابانهای این شهر خواهید بود گویی که مسئولین در این شهر رفت و آمد نمی کنند. بیشترین سطح خرابی مربوط به کوچه و خیابان های فاز،4،5،6 می باشد که ‌وضعیت مطلوبی ندارند و چاله چوله زیادی

کد خبر : 817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 22:46

اگر بطور روزانه در خیابانهای شهر پرند تردد داشته باشید، شاهد چاله چوله ها و برجستگی هایی در سطح خیابانهای این شهر خواهید بود گویی که مسئولین در این شهر رفت و آمد نمی کنند.

بیشترین سطح خرابی مربوط به کوچه و خیابان های فاز،4،5،6 می باشد که ‌وضعیت مطلوبی ندارند و چاله چوله زیادی به چشم میخورد در واقع وضعیت نامناسب چاله های خیابان های شهر ، آرامش و آسایش از شهروندان سلب نموده است.

مناسب نبودن زیرسازی آسفالت معابر، پایین بودن کیفیت آسفالت، ترمیم غیر اصولی، تردد ماشین آلات سنگین، عدم همگرایی دستگاههای خدمات رسان و کم توجهی متولیان مربوطه به بهسازی معابر، روز به روز بر سطح این خرابی ها می افزاید.

رانندگان بخاطر فرار از و رد شدن از چاله های معابر، به طور ناگهانی از مسیر اصلی خود منحرف شده یا خودروی آنها واژگون شده و یا با وسائط نقلیه عبوری دیگری تصادف کرده و متحمل خسارت مالی و بعضاً جانی میشوند.

نامطلوب بودن وضعیت آسفالت خیابانهای شهر پرند عیان است بنابراین می طلبد مسئولین محترم چاره ای اساسی بیندیشند و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =