چالش انحراف از بودجه شهری با حاشیه سازی علیه اعضای شورای شهر

  سعید میرزایی سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند : بعد از بررسی شورای اسلامی شهر پرند مشخص شد که شهردار این شهر از بودجه مصوب انحراف داشته است.وی بیان کرد: بعد از اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پرند به دنبال رفع مشکل یادشده افتادند،مشاهده شد که به جای حل این مشکل

کد خبر : 98
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 22:53

 

سعید میرزایی سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند :

بعد از بررسی شورای اسلامی شهر پرند مشخص شد که شهردار این شهر از بودجه مصوب انحراف داشته است.وی بیان کرد: بعد از اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پرند به دنبال رفع مشکل یادشده افتادند،مشاهده شد که به جای حل این مشکل و برخورد قاطع با مسببان، برخی با سیاسی‌کاری به دنبال انحلال شورای شهر پرند به عنوان تنها مرجع حل مشکلات شهروندان این شهر که برگرفته از آرای آنها نیز است،هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند تصریح کرد: یحیی‌پور شهردار پرند با مستندسازی‌های غیرواقعی به دنبال تخریب چهره نمایندگان مردم در شورای شهر است و قصد دارد تا آنها را به چالش بکشد. وی خاطرنشان کرد: بودجه مصوب شهرداری پرند،توسط شورا با مبلغ 22 میلیارد و 575 میلیون تومان بسته شده است،این بودجه سیکل قانونی خود را در فرمانداری رباط کریم و استانداری تهران گذرانده و به عنوان بودجه مصوب به شهرداری ابلاغ شده است.

میرزایی گفت:در ماه گذشته بودجه‌ای با سقف 31 میلیارد و 370 میلیون تومان با مهر و امضای رئیس وقت شورای اسلامی شهر پرند کشف شد که فاقد مصوبه شورا و وجاهت قانونی است. وی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پرند به محض اطلاع از این موضوع که انحراف از بودجه شهردار تلقی می‌‌شود را به اطلاع مراجع ذی‌ربط رساندند،شهردار با سوءاستفاده از نامه رئیس وقت شورا برخی لوایح و پروژه‌ها را بر اساس بودجه غیرمصوب تعریف کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند بیان کرد: از روزی که اعضای شورای اسلامی شهر پرند پیگیر این موضوع شدند،شهردار ضد اعضای شورا جوسازی کرد که شامل تحریک کردن کارکنان شهرداری و افکار عمومی،مستندسازی غیرواقعی و … است. وی تصریح کرد: شهردار سعی دارد که تقصیر را به گردن رئیس شورا بیندازد و وی را مقصر جلوه دهد که حرف زیاد بی‌ربطی نیز نیست اما چرا شهردار بودجه‌ای که نه مطرح شده،نه تصویب شده و نه ابلاغ شده را به عنوان بودجه مصوب تلقی کرده است؟ البته وی در مکاتبات خود به غیرمصوب بودن این بودجه اعتراف کرده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: با اقدام رئیس وقت شورای اسلامی شهر پرند که با سوءنیت و سوءاستفاده شهردار همراه شده،مدیریت شهری و شهرداری دچار چالش شده است. وی گفت: من در قبل مراتب اعتراض خود را به خاطر انتخاب مدیران غیربومی در شهر پرند اعلام کرده بودم که حق قانونی بنده به عنوان عضو شورای اسلامی شهر است، شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان است و مدیران آن باید به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته مشکلات شهر را رصد کرده و برای آن چاره‌اندیشی کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند اظهار کرد: اعتراض بنده نسبت به مدیران شهرداری پرند بود اما شهردار با جوسازی آن را به کارکنان نسبت داد و با مستندسازی غیرواقعی، از آنها طومار علیه شورای شهر جمع کرد که به دور از اخلاق و منش مدیریت اسلامی است.وی بیان کرد: شهردار پرند با اقدامات فرافکنانه خود به دنبال سرپوش گذاشتن بر تخلف خود است، چراکه وی از بودجه مصوب انحراف داشته است. میرزایی تصریح کرد: وی با حاشیه‌سازی علیه شورای اسلامی شهر پرند مبنی بر اینکه این شورا بودجه‌ای برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران،کمک خانواده شهدا و … در نظر نمی‌گیرد،قصد تخریب چهره اعضای شورا را دارد،در حالی که این موارد ردیف بودجه ندارند.وی در پایان متذکر شد: کانون‌های اثرگذار سیاسی در شهرستان رباط کریم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال پیاده کردن سناریوی پردیس در پرند هستند تا شورای اسلامی شهر منحل شود و شهردار حضور خود را در سمت برای همیشه بیمه بکند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =